Dålig uppdatering

Hej på er!¨

Igår hade jag noll lust att blogga. Efter endast tre och en halv timmes nattsömn och en fysiskt tung dag på jobbet så var jag helt slut. Det ända jag gjorde igår var att fixa mat och ligga på soffan, men det är skönt ibland det också.

Idag har jag även jobbat åtta tunga timmar. Kan bara säga att jag är rejält trött på att duscha nu efter att ha sysselsatt mig med att tvätta åldringar i två dagar. Skulle ha haft kvällsskifte idag men fick nog så lov att åka till morgonen ändå. Dock så känns det ju bra nu då jag har fått sluta för dagen.

Skall så småningom börja på med korvsoppa nu, men först läsa mina 24 inlägg på bloggkoll :) Alltid kul då ni uppdaterar era bloggar så jag har något att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0