Att vinna 100.000 €

Suck, tydligen är det helt hopplöst att vinna lite pengar :( Hur många Onnen sanat lotter jag än skrapar så vinner jag högst 5 €! Tror jag har vunnit 10 € en gång och det är allt. Vet inte hur pappa bär sig åt då han ganska ofta skrapar summor som överstiger 50 €... Dock under 100, men iallafall.
Nä, får nog lov att sluta kasta pengar på veikkaus lotter. Men å andra sidan: TÄNK SKULLE JAG FAKTISKT VINNA NÅGON GÅNG! Tänk så är det jättehög vinst på lotten som jag tänker köpa men ångrar mig i sista sekunden. Ja, TÄNK!
Det är väl detta som kallas spelberoende, men så långt har jag faktiskt inte gått (ännu). Håller mig fortfarande till 'fredagslotterna'.





Nåjåå, får väl dränka min pengförlust i lite alkohol nu då... ;)



Kommentarer
Postat av: ☆ s a n d o r a k

Någon gång kommer du att vinna :)

2008-08-08 @ 20:28:37
URL: http://sandorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0