Arg över ingenting

Idag är det en såndär dag som jag är allmänt arg/irriterad över allt, men ändå ingenting.
Allt hakar jag upp mig på, för jag måste ju ha något att vara arg över. Vet inte vad jag har för fel, kan ju bero på att det blev fem timmars sömn idag efter nattens vakande, så jag är lite trött.

Just nu är jag förbannad på skolans hemsida som inte funkar, slipper varken in på mejlen eller mitt studieregister. Aaaargh! Sedan är jag irriterad över då de inte kan lägga upp våra läsordningar på nätet i god tid, de kommer garanterat upp samma dag som skolan börjar!
Och vad sjuttsingen är Novia för jäkla påhitt, behållit det gamla namnet SYH så man hittar något på dendär j*vla hemsidan! Bryr mig skit om vad folk studerar i södra Finland.

Dessutom så har jag så tråkigt så tråkigt just nu. Var och köpte en Onnen sanat och en ässä-lott åt mig med hopp om att jag skulle bli rik och glad, men neee... Varför skulle jag ens vinna 3,50 €.

Tycker nästan synd om min T som måste leva med mitt humör just nu :D Men som tur så är det övergående, och vi ska så småningom ta och se på en film :)

Får se vad morgondagen har att bjuda på, antagligen en helt slö dag igen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan nog surfa in på www.syh.fi ännu o mejlen kollade jag för sådär 2 minuter sedan så den fungerar iaf nu :)

2008-08-03 @ 12:15:59
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0