- 27,3

Fredag. Det tycks bara bli kallare och kallare för var dag som går. Hatar att inte kunna gå ut utan att tro man ska frysa ansiktet av sig.

Jag är ledig idag (trodde jag) och hade planerat in en storstädning av hemmet, men telefonen påminde mig just om att jag har en skolning mellan kl. 13-16, vilket jag helt hade glömt bort. Får hoppas att bilen startar bara, jag lade i motorvärmaren aningen för sent.

Det jag skulle blogga om idag skrev jag ut på facebook redan igår, så de flesta vet. Men jag har fått en befattning och är från och med denna månad en anställd arbetstagare. Vackert så.

Nu blir det att knäppa på kaffekokaren och sedan ställa mig i duschen så jag kommer mig iväg.

Ha en fin dag i kylan alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0