Fördelen

En fördel med att ha ett skiftesjobb är att jag får vara leeeedig imorgon och på lördag. Även söndag är jag nästan ledig, för då börjar jag vaka! :) Men lediga fredagar måste ju endå vara det bästa :)

Jag är så sugen på att börja blogga riktigt på riktigt igen, men på en annan portal. Portalen vet jag, men då är det dethär med ett namn på bloggen som passar och som jag inte tröttnar på... En vacker dag ska jag nog komma på något, men det kan ta en stund med min dåliga fantasi.

Nu ska jag börja göra mig redo för ett kvällskift på jobbet. Hejhopp!


(höh, av någon konstig anledning hade jag sparat detta inlägg i utkastet tidigare idag - men nu bordar det vara uppe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0