Min nya leksak

Eftersom det känns som att jag bara lägger mina pengar i mat, bensin, räkningar och på min bil (har sönder ena baklampan och vi tror oss ha hittat felet nu efter att vi har prövat typ allt..) så bestämde jag mig för att åka och köpa något åt mig själv. Denna gång blev det faktiskt inte kläder eller skor, utan något jag tyckte mig vara i behov av...



Min förra telefon fungerar nog helt bra, men ackun håller inte ett dugg.. Sen så är det en evighet sen sist jag verkligen köpte en "egen" telefon.. Jag har haft många det senaste året men jag har ärvt allihopa av pappa. Nu blir det bara att fortsätta jobba på sidan om studierna så jag har råd att fixa min bil också..


Kommentarer
Postat av: Laura

Ja, vi får se hur det blir. Om jag gör bloggen privat så kan du säkert få lösenordet, jag vill bara ha lite bättre koll på VILKA det är som läser bloggen..



Grattis till den nya telefonen! Är den bra?



Önskar dig en trevlig lördagskväll (för visst är det lördag idag?)!



2009-10-03 @ 18:02:53
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Alltså mamm miin trodd itt e sku va samma person som je åp novia å hon. Men di häjtär ju samma sak. Så javäjt itt :P

2009-10-05 @ 20:50:33
URL: http://amanainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0