Sömnlös & färgning



Födelsedagspresenten jag fick igår (iittala saftkaraff [äntligen, nu kan jag börja ha saftkalas!] och presentkort til Anki's hårstudio) & mitt försök till en gräddtårta.




För att inte överdriva så somnade jag kanske runt sju i morse. Var på väg att somna in lite före sex, men då ringde T:s väckarklocka och väckte mig. Kl. 03 inatt gick jag och lade mig i sängen efter att ha läst ut en bok och sett på en film. Skulle bra ha kunnat fortsatt och sova nu på förmiddagen, men för att få någon sömn inatt så var det nog bara att ta sig upp ur sängen.

Så småningom ska jag bege mig till Å och agera frissa. Vi får hoppas på att det inte blir grönt, lila.. eller varför inte grått!? Hon ska nämligen gå från brunett till en (dum ;) ) blondie igen... Sen skulle jag även behöva via stan och shoppa mig en sport-bh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0