Sommarlov med sommarvärme

Just nu visar väderkartan detta väder på Åland i helgen, inte illa va? Såg att de har lovat något liknande väder här hemma också.

Nu är praktiken över och sommarlovet har officiellt börjat. Har bara praktikrapporten kvar att skriva, men har fortfarande inte fått min dator tillbaka så får se hur länge det tar.

Praktikkoordinatorn ringde för en stund sedan och meddelade mig om att jag inte har någon praktikplats här i stan inom hemsjukvården till hösten, lagom roligt. Så får se nu då var jag blir placerad och hur långt jag måste ta mig till praktiken. Alltid ska det vara något, men hoppas det fixar sig.

I natt kommer M hem!! Synd att vi åker bort bara, men hinner iaf träffa henne imorgon. Sen så kommer hon ju hem för evigt i början av juli :) Jag ska även till optikern imorgon för att få mina omtalade kontaktlinser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0