Sommaren är räddad

Gjorde just ett väldigt svårt beslut - jobba 100- eller 75 procent i sommar. Det sistnämda betyder en större möjlighet att njuta av sommaren (vilket absolut inte skulle vara helt fel!) men mindre pengar. Så jag valde nu att bo på jobbet med ett fulltidsvikariat på ett demensboende med mera klirr i kassan. Har så mycket jag vill ha köpt i sommar så det är väl bäst att jobba då! Kontaktlinser och en ny cykel är prio nummer ett iallafall.

T var just hem och skvallrade att det är ganska varmt ute idag så jag skulle behöva traska iväg in till stan ett varv. Sen skulle det sitta utmärkt med en länk också, men inte så kul om det är lika varmt som förra gången jag var ute och sprang.

Ps. Mor, kommer du på torsdag nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0