Ibland måste man få svära

Helvete rent ut sagt.

Min dator är död, den startar helt enkelt inte. Antingen är akkun tom och laddaren fungerar inte, eller så är det akkun som inte vill laddas längre. Men det kan även vara hela datorhelv*tet som har gett upp. Jag har inte råd med varken en laddare eller en akku just nu, går ju på typ 150 euro.

Jag kan bra vara utan dator (om det är akkun eller laddaren som har fel) tills jag känner mig lite rikare, OM DET INTE SKULLE VARA FÖR ATT JAG HAR 10 VECKORS PRAKTIKDAGBOK SPARAD PÅ DEN!!! Gaaaah jag skulle ju skriva rapporten idag/imorgon och lämna in alla papper senast på onsdag.

Får hoppas på att det är laddaren nu och att M:s laddare passar så jag får praktikdagboken överflyttad till mitt USB minne.

Kommentarer
Postat av: cattis

he va no dåli tidpunkt an a få na fäil tå. hoppas på att e funkar me att prov me en annin laddar tå så du får allt flytta. sku ju få na fäil om massa skolsaker sku försvinn tå man just je färdi me allt.

2009-05-25 @ 15:02:23
URL: http://cattiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0