Hemska saker

Jag har nog totalt tappat uppfattningen om dygnets timmar nu efter vaknätterna. Hade väckarklockan ställd på kl 9 imorse men jag tryckte (trodde jag) på snooze knappen. Dock vaknade jag med en förskräckelse kl. 14.30, trodde jag skulle dö då jag såg vad klockan var. Hade en gräddtårta som skulle vara gjord innan kl. 18. Skulle även ha hela lägenheten städad innan dess också eftersom T:s föräldrar kommer hit på försenat födelsedagskaffe. Inte minst så skulle vi ju äta köttbullar idag.

Blev så att jag var tvungen att skippa tanken om att fixa till vår egen mat (blev hämtmat till middag ikväll) och fokusera mig på tårtan istället (som ser ut som jag vet inte vad och smakar garanterat inget heller:P). T städade lägenheten då han kom hem och jag fick i lugn och ro städa upp köket som såg ut som ett bombnedslag.

Så denna dag blev förstörd pga mitt sovande. Jag vet garanterat en som inte kommer att få någon sömn inatt. Men jag kommer att ställa minst tre alarm på telefon imorgon bitti så jag inte sover bort hela dagen då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0