Härliga väder

Åååh jag kan inte få nog av denna underbara sol! Det skulle få vara lika blå himmel hela sommaren som det är just nu. Det börjar verkligen kännas som sommar och inte vår, bara tre dagar av praktiken kvar så är det s-o-m-m-a-r-l-o-v!
Underbart.

Idag har vi varit en sväng till Kokkola, men helt otroligt så kom vi hem helt tomhänta. Jag anser mig inte ha råd att köpa kläder/skor just nu, måste spara pengar till kommande Ålandsresan. Gick ett varv på stan då vi kom tillbaka till  Jeppis och T hittade lite kläder här - alltså helt onödigt att vi for till Kokkola. Nåja.

Nu kommer jag just hem från stan igen, har varit till Trend och druckit en cider på terassen med Cattis och njutit av det fina vädret. Jag ska så småningom hoppa på cykeln och bege mig mot Björnviken nu, T är redan där. Det blir att äta plättar stekta på muurikka (ett stekhäll man lägger på grill/eld) ikväll.

Men innan jag styr kosan mot Björnviken så tror jag att jag tar en liten extra omväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0