Ett år närmare pensionen..

Jag ska lär fylla 21 år idag, men det känns inte riktigt så. Har inte fått fira någon födelsedag... Varit borta hela dagen, kom hem för en stund sedan. Skulle lika bra ha kunnat hoppa över den två timmars långa föreläsningen som jag har lidit mig igenom i skolan nu på kvällssidan och firat min födelsedag istället, men vad kan man då det var obligatorisk närvaro.. :/

Har även varit och städat bort begravningsbuketterna av farfars grav så nu är det bara att vänta på att gravstenen är färdig då så jag får åka och plantera blommor. Fick räcka med en miniros idag, den lär ju inte trivas så länge heller på sandhögen.

Nu ska jag rosta bröd åt mig och vara lat resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0