LCHF - dag 2

Morgonmål: ett stekt ägg och tre skivor bacon.

Mellanmål: en kopp grönt te, två bitar mörkchoklad (70% kakao) med lite grädde från igår.

Lunch: mozzarella, fetaost, gurka, tomat, isbergssallad och naturell jughurt med hallon.

Mellanmål (om jag hinner på jobbet): en halv avocado.

Middag: sallad bestående av gurka, paprika, tomat och isbergssallad, créme bonjour, fetaost, mozzarella och rökt lax.

Kvällsgott/kvällsmål (om jag är hungrig och hinner på jobbet): en kopp grönt te med en halv avocado, kanske lite mörkchoklad.

Motion: vardagsmotion in till stan på ärenden.


Jag har hittat massor med mumsiga recept på nätet nu! Imorgon tror jag vi äter broiler i currysås till middag, men mera om det då.

Kommer att lägga ut recept här på bloggen då jag fixar någon mer "avancerad" mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0