Vietnamn



Jag har aldrig varit intresserad av kinesisk-, thailändsk- eller vietnamesisk mat. Redan lukten så har gjort att jag får en mättnadskänsla. Men under min praktik på avdelning 1 nu i vår så beställde de mat från vietnamn-grillen varenda fredag. Beställde en gång och jag blev positivt överraskad! Nu kan jag ju inte påstå att det är godaste "snabbmaten" som finns, men det går riktigt bra att äta som lunch! Dessutom är det ett nyttigare snabbmatsalternativ.

Så just nu sitter jag och äter det som finns på bild. Broiler med nötter och ris till (faktiskt det ända jag har testat och så får det förbli). Sen vill jag inte ens veta vad all sörja innehåller, bäst så... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0