Det gäller att orka fortsätta..

Nyss hemkommen från en länk i hamnskogen i duggregnet.. :) Har varit riktigt flitig med att länka nu de senaste dagarna, det gäller bara att orka fortsätta att vara duktig nu!! Det märks fort hur min kondition förbättras.. Idag sprang jag ganska långt utan att gå en endaste ynka meter.. Faktiskt så är det inte så tråkigt och hemskt att fara ut på länk lite nu som då, speciellt känslan efteråt är wunderbar :)

Det är sommar(terass)öppning på stan ikväll men vädret har inte direkt lockat så det blev ingen öl på någon terass. Dessutom är det dumt att de har öppningen på en onsdag i år, folk (en stor del) ska ju i jobb imorgon..

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kommer sen mera än gärna med på länk. Vi kan hålla igång varann :)



Kram!

2009-06-10 @ 22:32:25
URL: http://miareser.blogspot.com
Postat av: Åsa

Du får gärna smitta av dej med din länkiver, jag är riktigt på botten jag...:(

2009-06-11 @ 16:10:50
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0