På resande fot

Idag kl. 15.12 går mitt tåg från Bennäs i riktning mot Åbo hamn och vidare till Åland. Ska bli lite spännande att åka tåg, samt byta i Tammerfors och i Åbo (går inte ända till hamnen). Har nämligen aldrig åkt tåg till Åbo förut så får se var jag lämnar. Har i övrigt bara åkt tåg en gång tidigare i mitt liv också, och det är ju evigheter sen sist. Men vad skulle inte jag komma mig fram.

Det är si sådär med min flunsa. Febern har nu lyst med sin frånvaro sen igår eftermiddag *peppar peppar* och hostan börjar bli liiite bättre. Men har fått så jäkla sjuk mage av antibiotikan och så snorar jag som vet inte vad :( Så just nu känns det som en evighet innan jag är framme på Åland inatt... Inte så värst kul att åka då man är så här förkyld, men vad kan man.

Kommer att sakna min T!! <3 Evigheter sen sist vi har varit ifrån varandra i fem dagar!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jå, di va jätte bra ti som jag köpt på CM...:) blir no att köp fleir tärifrån... å di va ju int så dyr heldä...:) men he känst no konstit ti köp L-XL...:P men tjock va di å he va ju hövosaken!

Ha e bra på Åland nu :)

2009-07-22 @ 13:17:39
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0