Min personliga frissa

Jag har en personlig frissa, nämligen min andra halva. Fick en volumaster av honom i julklapp och han är ju en mästare på att fixa mitt hår nu ;) Så svårt att fixa det själv, speciellt bakpå, så tur att han helt frivilligt fixar det åt mig, även ikväll :)

Kom just ur duschen och nu ska jag bara invänta att mitt hår torkar. Har fönat det torrt så mycket på den senaste tiden så måste låta det vila mellan varven.

Annars så lyxade vi till det idag med lite efterrätt. Grädden jag använde till den så var varken hyla eller laktosfri, så nu ligger jag här på soffan med en otroligt sjuk mage :( Men äh, får skylla mig själv och det går nog om snart!

Kommentarer
Postat av: Nina

ahaa ;) Men jag kan skriva din läkemedelstent så får du skriv MD02 (gynekologi, kirurgi) åt mig, visst! ;)

2009-01-11 @ 18:38:48
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Åsa

Inget roligt när man har ätit "riktig" grädde...:/

Har du mycket i skolan nu eller är det lite lugnare?

2009-01-11 @ 18:57:08
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0