Det börjar lida..

.. mot slutet. Imorgon jobbar jag sista skiftet på Solbacken för denna sommar! Ska bli skönt med några dagars ledighet nu, fast jag lovade bort mig i jobb på torsdagen. Så där är det då man inte kan säga nej.

I morgon kväll ska vi till Pavis och äta med J och M, ska bli skoj! :) Sen så får vi se vad vi hittar på efteråt.
På söndag eftermiddag ska jag och servera på 50-års kalas till Aspegrens, ser faktiskt framemot det också.. Så dit far mer eller mindre halva dagen.

Vi var annars till Tuuri i onsdags men kom inte hem med så mycket. Jag sökte skor och kläder men hittade varken dera. Skulle behöva söka mig till Vasa på lite shopping.

Nu ska jag äta något och sen börja fundera på natten så jag orkar upp i jobb imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0