När tiden står stilla

Två dagar sedan farfar somnade in. Känns som om det var för en timme sedan. Saknaden blir bara större för var dag som går och jag har börjat förstå att jag aldrig kommer att kunna se, röra eller höra honom längre. Mest skrämmande just nu är att jag inte kommer ihåg hans röst. Jag vet absolut inte hur min farfar har låtit :(

Det känns som om mitt hjärta skall gå i tusen bitar. Tårarna är slut, lika som farfars liv.

Hoppas verkligen att vi kommer att träffas igen en vacker dag.

Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kommer klara dig och du kommer skatta igen,när något är verkligt roligt. Nu gäller det bara att satsa på framtiden. Du har ju livet framför dig. Din faffa ville nog det mest av allt, tror jag.

Jag saknar dig vännen!

2009-04-20 @ 22:20:39
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0