Inget påskpynt i år

Det känns lite konstigt att inte ha björkkvistar eller videkissor pyntade med färgglada fjädrar i år. Jag är uppväxt med en hel del påskpynt, allt från påskgräs till massor med prydnadspåskhäxor, så detta är nog första året utan detta.

Som ni kanske kan läsa mellan raderna, så har jag bestämt mig för att åka med till Ylläs imorgon. Både för min egen skull (så jag ska slippa bort lite från allt detta) och för min pojkväns. Han skulle ju ha stannat hemma med mig om jag inte skulle ha åkt, men tycker nog att han ska få åka och ränn slalom då han har sett framemot det nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nästa år kommer vi med. Okej? Men jag tror vi tar en vända dit över nyår redan. Jag kan int hålla mig till påsken. Är ni med över nyår? :)

2009-04-13 @ 13:51:10
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0