Härligt vårväder

Vilket underbart väder vi har fått njuta av denna helg. Dock har vi mest bott i bilen, men iallafall.. Får hoppas att det håller i sig och att det är soligt på vappen, ifjol tror jag minsann att det var härligt väder.

Imorgon börjar andra praktikavsnittet då. Antar att det blir en hel del introduktion på avdelningen så dagen kommer att gå snabbt. Efter jobbet blir det att hoppa på bussen och styra kosan mot Vasa där pappa väntar på mig. Tisdagen går i fixandets tecken, det är en hel del som måste göras nu efter farfars bortgång. Onsdag är det begravning :(

Men efter regn kommer solsken, så på torsdag ska vi ta och fira vappen i Sandsund hos Å och T, samt inleda grillsäsongen med Nisses biffar!:) Därav hoppas jag på bra väder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag lånar gärna dina oxå. För mamma hitta int alla mina papper. Jag vet att hon hitta några papper där det stod fysiologi. Så jag tar gärna dina oxå så får jag med säkerhet allt. Jag ger dem tillbaka i Maj när jag kommer. Så kan jag bjuda på en stooor glass som tack!

2009-04-26 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0