Världens undergång

Tror världen har gått under, för jag har äntligen internet! Om det är mitt eller någon annans jag hänger på, det kvittar, men jag kan iallafall SURFA! Vet ni hur jobbigt det är att vara utan både tv och internet?? Det finns ju liksom inget kvar då ju.
Men Sonera (min internetleverantör) har tydligen något fel någonstans idag.

Jag har fått mitt SveaTv-kort, men det funkar ju inte!! Dålig kundservice har de vid VLT också, kvinnan jag pratade med tyckte bara "jag förstår mig inte, ring igen imorgon". Jonä, jag är i skolan hela dagen imorgon. Jag tänker nu inte ge VLT 15 euro i månaden då de inte kan göra så att tv-kanalerna man betalar för syns! Suck...

Har varit så ledsen idag efter skolan då inget fan funkade. Var nog nära till tårarna många gånger. Så ännu en skitdag. Vill inte vara i Vasa heller.

Men till något positivt: jag är så glad över att jag har min T, han har försökt hjälpa mig så gott han kunde via telefon idag! Utan honom skulle jag väl inte klara ett dugg.. :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Var inte ledsen min vän. Alla problem går att fixa. Visst är det skönt ibland till ha någon som man kan tala med. Och som verkligen får en på bättre humör. ids du skriva din adress till vasa o hem(i jeppis). Hoppas du får allt i vasa att fixa sig? KRAM

2008-09-16 @ 18:39:40
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0