Lågt blodsocker

Har inte förstått att äta något idag. Åt en semla + en yoghurt till lunch i jobbet och så var jag för en stund sen till Trend med C och drack en kakao. That's it. Känner bara hur mitt blodsocker sjunker men jag fattar ju ändå inte att äta, tydligen. Nåja, ska se nu... Ska försöka få den här gubben min med och tanka min bil först (och nej, han tankar inte min bil).

Längtar redan tills nästa helg! Ledigt ledigt ledigt tills tisdag :)

Denna vecka blir lugn. Wasa By Night på onsdag men jag ska stå över and I'm proud of it :) Har både lovat mig själv och min T det, räckte bra till med min extrema fylla i torsdags... Men otroligt nog så var jag knappt krapula (bakis) i fredags, endast lite trött :S Skumt...

Jees, men nu ska jag se om jag får T aktiverad!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, det märks nog om man inte äter. Idag hade jag också ett kraftigt blodsocker fall. Som tur var fick ja äta lammstek när jag kom hem. Vad bra då du tar de lugnt. Annars orkar du inte festa sen när ja kommer hem. :)



Take it easy!

2008-09-21 @ 19:52:52
URL: http://miareser.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej. vad konstigt att du int har fått nåra kommentarer. ja skrev en tidigare.

Jo, man märker snabbt när blodsockret blir lågt. och det känns som int bra.

ja, du ska nog ta det lugnt nu så du orkar sen då ja kommer hem.



vah, tankar han int din bil? att tanka e int alls kul mera. här e de billigare bensin, men... som tur behöver jag inte tanka.



:) ta hand om dig!

2008-09-22 @ 14:44:05
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0