Jag trodde ett tag att jag var världsbäst...

... men tyvärr så var inte fallet riktigt så. Men ganska bra är jag iallafall, eller snarare en naturbegåvning.

Var ju och skrev tent i fysiologi (sista tillfället) förra fredagen. Hade just kommit hem från Åland så hade inte läst ett skvatt nästan. Eller jo, kanske 45 minuter högst under vistelsen på Åland, ca. 15 minuter i bussen upp från Åbo och en halvtimme kvällen innan tenten. Men vet ni vad, jag klarade den :) Blev hysterisk just då läraren hade skickat mejl om att jag hade skrivit en 2:a, visste inte hur det hade gått till. Så jag skickade tillbaka åt henne att jag är rejält förvånad för jag kunde knappt inget. Tillbaka fick jag ett nytt mejl med rubriken "ditt rätta vitsord"... Fick en 1:a sist och slutligen... Klarade mig med en 1,5 poängs marginal, men so what???!! Jag har kursen och jag slipper gå den i vår!:D Kanske jag ändå ska klara av sjukskötarutbildningen på talang?:P

Okejokej, ursäkta för mitt skryt nu... Jag är mycket väl medveten om saken! Men ibland känns det bara så hopplöst med skolan då kurser lämnar på slarv, har ibland lust att bara ge upp... Vill ju bli färdig någongång så jag slipper alltihopa. Så jag blir bara så himla glad då det visar sig att det går!!


Annars så börjar jag ha fylleabstinens. Är SÅ sjukt på G att åka ut på krog nu så det är inte klokt!!

Nu ska jag ta och äta lite jugurt med müsli samt se på outsiders..

Kommentarer
Postat av: Nina

Bara att komma på Gulis imoron ;)

2008-09-10 @ 18:38:02
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Nina

Torsdagen efter då? Vasablade har press stop på Ollis då :) Eller så drar du opp I & J till jeppis ;D

2008-09-10 @ 18:45:31
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Mia

Hejsan. Om du ännu är sugen efter 19 dec. på att festa så är jag med. spara lite krafter tills dess ;) okej? Tänkte besöka Vasa då. :)



Grattis till att du klara tenten. Det är ju jättebra!!



Kram mia

2008-09-11 @ 13:11:12
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0