Inget SveaTV

Ännu har jag inte fått mitt digiboxkort så jag kan se på tv :( Iofs så kan posten hinna komma ännu och jag får det, men det börjar se mörkt ut, för posten brukar vara ganska tidig här...
Det är lite tyst att sitta ensam i en etta utan tv. Det är så bra sällskap, det är ju iaf någon som pratar då...

Imorgon är det torsdag och vi börjar kl. 8 och slutar 16! Men sen får jag åka hem hem hem till Jeppis!!! :D Var påväg att sätta mig i bilen och styra kosan redan igår för att komma tillbaka imorgon bitti för en skoldag. Men det skulle nog ha blivit lite mycket körande. Dessutom var det tur att jag var på föreläsningen idag så jag fick fylla i min kursregistreran (var ju borta då de andra registrerade sig), annars skulle jag inte fått medverka på kursen längre.
Vi skulle egentligen ha haft skola på fredag men föreläsningen ströks :) Skönt med långhelg, en ledig sådan dessutom!

Den här jädrans förkylningen vill tydligen inte ge med sig :( Börjar bli trött på att gå runt och låta som en hes kråka, nysa samt att snor rinner som aldrig förr. Har bokat in mig på bodycombat både på lördag och söndag denna helg, så hoppas verkligen jag kan åka på båda passen!

Ska en sväng på stan om någon timme och träffa Jenna över en kaffe bara hon slutar skolan... Sen är det väl bara att ligga här på soffan och försöka hitta någon serie att kolla på via nätet. Har ett nytt outsiders program på agendan iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0