Borta bra men hemma bäst

I'm home!:)

Har haft en jättebra vecka på Åland, men det är alltid skönast att få komma hem, speciellt till min T...

Vi har inte direkt gjort så mycket, bara tagit det lugnt och ätit gott samt varit ett X antal gånger in till Mariehamn. I måndags var jag på ansiktsbehandling med massage till en riktigt duktig kostmetolog :) Pappa och hans sambo hade bokat åt mig som en "överraskning" och det var superhärligt! Skulle ha kunnat lega där i stolen längre än den snart 1,15 timmen det tog..

Kom hem kl 03.45 inatt så lite trött är jag. Men måste börja läsa på tent så småningom :(

Trodde annars att jag kom fel då jag loggade in på blogg.se... Vad rött det är??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0