Aj aj aj

Jisses vilken enorm blålila vatten- och blodfylld blåsa jag hade under min högra fot då jag vaknade imorse!! Kunde inte gå på den heller. Har aldrig i hela mitt liv fått någon såndär blåsa av ett par skor. Var jättesvårt att få hål på den, men nu är vattnet borta. Men jädrans sjuk är den ännu. Vad lär vi oss av detta? Jo - gå aldrig långa sträckor (och raskt) med höga klackar.

Vi var ju som sagt till Kyrkostrand igår då. Riktigt trevligt var det. Åt, drack och spelade spel :)

Idag är skicket helt okej. Lite trött kanske, men det måste man väl få vara en söndag?!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Aj då!! Blåsor är verkligen obehagliga!

2008-09-28 @ 12:39:16
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0