Onsdag kväll

Igår efter att vi slutade skolan kl. 17.30 så bilade jag iväg hem till Tuöl. Jag var så otroligt hungrig och lat så jag orkade bara inte åka och handla och börja koka mat. Tog då den enklare vägen och ringde hem och beställde mat istället.. Biff på det ena stället och pannkaka på det andra. Bra att ha två ställen att söka mat på då man åker hem till hemknutarna.

Stannade över natten för att sedan bege mig tillbaka till skolan tills kl. 12 idag. Vi skulle fixa en powerpointpresentation innan vårt seminarie kl. 13.15, sagt och gjort. Då läraren kom till klassen så skulle vi inte presentera någon powerpoint heller, sablar vad arg man kan bli. Utan då hade hon kommit på att vi ska delas in i nya grupper och göra mind-map:ar. Skulle bra ha kunnat åka upp till Närpes en sväng med mamma innan jag åkte till skolan.

Som bäst ligger jag på soffan här i Vasa och slöar. Ska så småningom söka fram en massa mikrobiologipapper så jag får börja läsa på något som kallas för tent. Känns dock mycket tungt, men jag är väl illa tvungen. Lär knappast bli något läst imorgon, säkert sämre under helgen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0