Höstlov

Imorgon inleds höstlovet då. Det är det längsta jag någonsin har haft, nämligen en hel vecka. Ända sedan lågstadiet fram till gymnasiet har vi bara fått njuta av endast två dagars höstlov, ifjol hade vi inget.
Jag ska i princip jobba hela veckan, undantag tisdag då jag är ledig.

T och hans arbetskompis fick inte färdigt det de höll på med i jobbet igår halva dagen, så de fortsatte idag. Han åkte lite före 10 imorse, nu är klockan 19 och han är fortfarande kvar i jobb, har bara varit hem och svängt ca 5 minuter idag. Den här helgen suger ju rejält, har knappt sett T något överhuvudtaget. Om jag hade vetat detta så skulle jag ha lovat att komma till bädden och jobba idag (de ringde igår kväll), men jag tackade nej denna gång också... Tänkte att det är väl inte så bra att jobba mera än vad man orkar heller..

Kommer just hem från en uppfriskande kvällspromenad, bara att vänta på att AA ska börja nu då.. :)


Kommentarer
Postat av: Nina

AA? vad är det? dum

2008-10-12 @ 18:46:02
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Nina

Ahaa..

2008-10-12 @ 20:01:38
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0