Dagen är förstörd

Hade min väckarklocka satt på 09.00 imorse, för jag tänkte att jag skulle sova ut en morgon då jag börjar jobba först kl. 13.00. Då väckarklockan ringde så var jag så dödstrött och hade det så skönt under täcket. T sade igår att han hade sin klocka ställd på 10.00, så tänkte att jag sover en timme till då. Hmm, då jag vaknar och ser på klockan så står det 11:51 på den!!!! :O T hade tryckt av sin klocka så fort den har ringt och somnat om själv :( Så nu är det en halv timme tills jag åker på jobb och har just vaknat :S Jag som skulle städa upp mitt kläskåp och tvätta kläderna som jag ska ha med till Tammerfors i helgen. Suck.... Nåja, utvilad är jag iallafall!

Nu ska jag surfa lite, sedan borsta tänderna och göra mig redo för jobb!


Ja en sakt till.. Bättre blir det ju inte då man vet att man måste jobba idag och det är för en gångs skull sol och sommarvärme ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0