Tänkte..

Jag tänkte att jag skulle skriva ett blogginlägg eftersom det är så längesen sist nu igen, men jag vet inte vad jag ska skriva just nu.

Dagarna består till största delen av skola, vi har haft två intensiva veckor nu, en kvarstår och sen börjar det lugna ner sig lite. Efter att ha haft en fem dagars skolvecka så fortsätter jag med ett morgonskift på bädden imorgon, känns jädrans tungt just nu men.. Får ju sova på söndag.

Så, något annat vet jag inte. Har smått börjat se på resor och jämföra priser tills nästa sommar, så småningom blir det väl att boka så länge som det finns alternativ att välja på! Resorna började gå åt som smör redan för en månad sedan men nog finns det kvar ännu!

Nu ska vi fixa till fredagsmat, gris inrefilé och vitlöksklyftisar, namm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0