Sista för i år

Oj, här var det inte igår man uppdaterade! Mitt blogghumör är inte det bästa, har helt tappat suget på att ta mig tid att skriva något här. Skulle behöva göra något åt designen så kanske jag får bättre blogghumör.. Omväxling förnöjer ju...

Printade just ut sista skolarbetet för i år, i form av en hemtent !! Kan ni föreställa er hur skönt detta känns?! Har bara idéframförandet av LP:n kvar och den ska jag och min kompanjon fixa till på tisdagen nästa vecka. Vi har fyra dagar kvar i skolan denna termin (egentligen fem, men ena dagen är frivillig så den skippar jag) och sen börjar praktiken! Ser framemot hemsjukvårdsdelen, men den andra (mental och missbrukarvård) skulle jag nog kunna klara mig utan..

Nu ska jag lyssna på Spotify och avnjuta mitt nybryggda kaffe. Ska fixa till mumsmat sen, grisinrefilé och mustapekkasås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0