Praktik

Inga mer skoldagar för denna termin nu (eller jo, två timmars föreläsning i maj), praktiken börjar på måndag. Känns spännande och nervöst, men tror att det kommer att bli riktigt roligt. Lite jobbigt är det ju då jag är i Jakobstad nu och farfar i Malax, men jag har ju bil..

Härligt väder idag, dock lite kallt. Har äntligen fått min bil tvättad så nu är den ren några dagar. Har även varit ut på en promenad nere vid havet. Maten är i ugn, väntar bara på att T ska komma hem från Jaromatch... Jag höll även på och dammsög i köket men antar att proppen åkte och jag är så lat så orkar inte fixa saken (tror inte jag kan heller :P), så gubben får fixa saken..


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo, vad har man annars mannen till? Jo, ännu för att fixa bilen ;) Vad rolligt med sol, inte sant. Din dag låter som en riktigt underbar dag! Njut! Ps. sen i maj tar vi glassen på torget ;)

2009-03-21 @ 18:03:47
URL: http://miareser.blogspot.com
Postat av: Anonym

jo, ja väntar verkligen. Vi borde sedan planera en resa tillsammans! Vi ska ha en massa skojj :)

2009-03-21 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0