Måndag morgon!

Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sedan. Skulle behöva börja fixa frukost åt mig nu så jag får hoppa in i duschen sen. Efter det blir det att ringa/åka och fixa några ärenden innan jag beger mig till praktiken lite före kl. 10. Är nervös, men det får man väl vara då man skall till ett nytt ställe?

Idag är det även första dagen av min diet, känner mig taggad till tusen. Detta skall vi klara Å, peppar peppar :)

Kommer att skapa en ny kategori "LCHF-dieten" här på bloggen. Ikväll kommer jag att skriva upp mina mål samt vad jag har ätit idag!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack! Är nog mest p.g.a. datumet, och att det är exakt 5 år efter förlovningen. Sen att det är en tisdag är ju lite mindre bra men nog ska vi lösa det på ett eller annat sätt :) Fundera kanske om man tar vigseln 16-tiden så borde det gå rätt smärtfritt.

2009-03-23 @ 08:09:26
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Nina

Och förresten, lycka till på praktiken och dieten! Var ska du vara?

2009-03-23 @ 08:10:19
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0