LCHF

Eftersom jag inte är nöjd med mig själv och min kropp så har jag nu funderat en hel del på att börja gå på en diet. Så imorgon börjar jag med Low Carb high Fat dieten, som går ut på att man ska äta en fettrik kost med så lite kolhydrater som möjligt. Jag får ändå äta en hel del gott, som t.ex. jordgubbar med vispgrädde till mellanmål, vem tackar nej till det? Dock ingen socker utan kan lägga med äkta vanilj.

För att hålla ett bättre koll på vad jag äter så kommer jag att uppdatera här i bloggen om hur det går. Jag vet att jag ska klara av detta nu, för jag är fylld av vilja och motivation.


Kommentarer
Postat av: Nina

Varförinte testa det som fungerar direkt? Hälsosam mat och motion.

2009-03-22 @ 13:27:05
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Nina

Forskning visar att nästan alla dieter inte fungerar närman sen slutat. Men bara att prova, kanske är det en av de få som faktiskt funkar :)

2009-03-22 @ 21:40:23
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0