LCHF - dag 1

Morgonmål: ett kokt ägg, tre skivor bacon, gurkstavar och paprika.

Lunch: en sallad bestående av gurka, paprika och salladsblad, dressing, ägg, naturell yoghurt.

Middag: hemgjord kebab (köttfärs, svartpeppar, aromatsalt), färska champinjoner stekta i mejerismör och en sallad bestående av gurka, paprika, salladsblad och fetaost.

Kvällsgott: djupfrysta hallon, vispgrädde smaksatt med äkta vanilj och en kopp grönt te.

Motion: 45 minuter rask promenad.

Hann inte med något mellanmål mellan lunchen och middagen eftersom jag inte hann ha någon kaffepaus på praktiken.

Motivationen har varit hög hela dagen, men nu mot kvällen har sötsuget kommit. Därför blir det vispgrädde och hallon ikväll för att stilla suget lite, väntar bara på att T ska komma hem med ingredienserna. Jag måste kolla upp om jag bara får dricka vatten eller om det finns något annat alternativ.

De enda målen som jag har satt upp med detta är att jag ska minska i två byxstorlekar (midjemåttmässigt), sen så får jag se när jag är nöjd.




Dagens frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0