Kryssa mellan vattenpölar

Äntligen sol igen efter några dagar med snö. Men får se hur länge det varar, mera snö och regn är utlovat.

Idag sovde jag till halv 12 och det var meningen det också. Ska vaka inatt och brukar ha svårt att sova på kvällarna innan, så nu är jag förhoppningsvis utvilad eftersom jag även sovde snart tre timmar på soffan igår kväll :)

Har varit ut på en joggingrunda och kryssat mellan en hel del vattenpölar. Tänk hur roligt det är att springa då man vet att man bär en jädrans snygg vindtät dräkt! Det var skönt, men ännu bättre kommer det att bli då gångbanorna och vägarna är torra tillbaka. C, kanske du har lust att hänga på nån gång?

Ska så småningom bege mig iväg till frissan för att få lite ordning på mitt hår och efter det så blir det att uträtta lite ärenden på stan. Väl hemma ska jag börja steka köttbullar *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0