Helgens bravader

Igår var vi som sagt ut på stan i jakt på kläder åt T, men det fanns inget som dög åt honom. På ett sätt var det bra, fick ju konstaterat att vi måste åka till Kokkola en lördag nu :)

Efter att vi kom hem bytte jag om och åkte och hämtade C. Vi gick ut på isen riktning Mässkär.. Mycket folk och ett underbart vackert väder.. Nästa gång (för det lär det bli) tror jag bestämt att det blir att ta med egen picknickkorg :)







På kvällen var vi och hälsade på Å och T.. Nästa gång tar vi Singstar :)
Klockan var runt 00 då vi kom hem, så det blev ganska fort att krypa under täcket.

Jag har spenderat en stor del av denna söndag med att läsa på tent, inte det roligaste direkt. Har en hel massa material kvar, så blir nog att ägna någon timme åt det ännu idag. Sen ska jag försöka få med mig T ut på en promenad (önska mig lycka till, har en känsla av att det inte kommer att lyckas så bra...). Men först ska vi äta, potatisarna blev just skalade så det är min uppgift att fixa resten. Blir knackkorv och mos idag, utan aromat ;)

Skolan börjar kl. 8 i morgon så det blir tidig väckning. Denna vecka har vi full rulle i skolan från 8-16 eller 9-16, med ett seminarium och en tent. Tror bestämt att jag åker hem till Jeppis en natt på onsdag efter tenten, men får se..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ingen aromat? What? :) hihi!

Jag skulle inte vilja byta liv med dej, detdär med tent låter inte vidare skoj....:(

2009-03-09 @ 17:26:28
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0