Flyttning Spårlöst

Tjohejj!

Jobbig skoldag idag, började som sagt kl. 8 och kom hem lite före 17.. Pah.. Känner mig helt död nu, men kan tyvärr inte slappna av för jag är tvungen att läsa på tent.

Adressändringen är gjord och jag väntar på att Sonera ska kontakta mig angående mitt internet. Det är sjukt lite kvar här i Vasa nu innan jag flyttar hem till min pojk. En och en halv vecka. För jag räknar inte med nästa veckas lediga tisdag. Det känns bra.

Hörni, ikväll kommer Spårlöst kl. 22.00 från sveriges fyran, missa inte!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har inte sett filmen, tänkte läsa böckerna först sen filmen...:) har inte ens sett trailern till den...:P

Men böckerna är jag så in i...:) jeps vampyrer, och jag brukar INTE läsa såna böcker, men dehär e beroende framkallande...:P

Har du läst dem?

2009-03-09 @ 20:17:31
URL: http://asasplats.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du kan ju nog få lån böckerna om du vill ha något att läsa...Jag är snart klar med bok två...:)

väntar med spänning på de andra två...:)

vet inte hur jag ska kunna vänta....:P

2009-03-09 @ 20:21:59
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0