Didriksons 1913


Didriksons 1913.


Denna kom hem med mig idag, dock en ljusrosa jacka och inte vit. Tar bild sen när jag har den på mig och jag slipper på T:s dator och ladda upp den.

Var ju som sagt in till stan och jag sökte en vindtät dräkt åt mig men hittade inget jag ville ha. Åkte till Prisma och där hittade jag en Didriksons som satt perfekt på mig men den var (och är) jättedyr. Åkte hem och fick beslutsångest. Tog med mig T till Prisma ett varv till och jag provade den igen. Ännu mera beslutsångest. Men jag köpte den och är nu 160 euro fattigare. Ska snart bege mig ut på en promenad för att testa om det verkligen var värd sitt pris :P

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygg!

2009-04-02 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0