En uppdatering av mitt liv

Börjar vara en tid sedan jag har skrivit något "normalt" inlägg här på bloggen. Men det händer inte så mycket just nu, trots att dagarna springer iväg och jag tycker att det är program hela tiden. Inte för att jag klagar, men de flesta dagarna består av jobb, jobb och åter jobb. Där emellan så försöker jag hinna plocka upp lite här hemma, umgås med T och se lite av den underbara solen vi har just nu.

Midsommaren spenderades på jobbet (fredag kväll och lördag morgon), så har inget intressant att berätta om det heller.
Men nästa helg är jag ledig och då blir det att spendera lördagskvällen med underbart sällskap och god mat. Äntligen kommer M hem från Luxemburg, så det blir att fira att hon har fattat att komma hem till Finland igen :) Ser framemot det vännen, vi ska hinna med mycket skoj ännu i sommar! :)

De senaste dagarna har det varit jättefint och varmt väder, men jag har ju såklart jobbat. Men idag var jag faktiskt ledig så det blev att spendera några timmar på stranden idag (dock smutsigt vatten så ett dopp lockade inte).. Skönt var det att steka sig i solen. Någon dag blir det nog att bege sig ner till Fäboda och sola så man även kan ta sig ett dopp i havet.

Jag har även fått lediga dagar fixade tills sista vecka i juli så jag sticker ensam iväg en snabbis till Åland då för att få uppleva Vikingamarknaden och en åländsk sommar. Tyvärr får jag inte med mig min älskling denna gång eftersom det är Jakobsdagar och Jaromatch(er) :( Men nog ska jag klara mig iaf..

Det var allt vad jag hade att komma med denna gång. Nu ska jag njuta av fredagskvällen med T, jordgubbar och lite öl. Imorgon blir det kvällskifte och på söndag jobbar jag morgonturen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jo, vi kommer ha så mycket skojj ännu! Jag bara väntar på att få se dig nästa vecka! Jag hålls hemma tills jag hittar på någon ny galenskap, så brukar bassi säg ;) Jag saknar dig i massor! Vi ses snart! :)

2009-06-27 @ 15:12:04
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0