Vaasassa

Ahapp, ny vecka igen då.. Vilket betyder att jag är tillbaka i Vasa.

Har haft en ganska givande skoldag idag. På förmiddagen talade vi om hemvård och så såg vi lite på folkpensionerna. På eftermiddagen fick vi se på film i auditoriet :) Vid det tillfället så kändest det som om man inte gick i en yrkeshögskola, men å andra sidan så behandlade filmen eutanasi och sådant.. Så det hade iallafall liiite att göra med vad vi har gått igenom i kursen. Gav en tankeställare gjorde den iallafall.

Ligger och degar på soffan nu.. Har sökt efter filmer att ladda ner. En är färdig och en är på kommande. Bra det så jag har något att fördröja min tid med.

Har fått två mejl idag om inhiberade lektioner, så jag funderar nästan om jag ska åka hem imorgon eller på onsdag. Beror bara på om vi har självstudier på torsdag eller inte. Läraren som är sjuk på onsdag har vi även på fredag, man kan ju alltid hoppas att hon inte kommer till skolan så jag inte behöver åka till Vasa något mer denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0