Strul..

Skrev ett blogginlägg i förrgår men det hade tydligen inte publicerats eftersom bloggen bråkade då. Men nu finns det framme.

Jag känner mig så otroligt trött. Har sovit så dåligt alla nätter denna vecka, plus att jag inte har gått och lagt mig i tid heller så jag har inte haft någon chans att sova de timmarna jag behöver. Ska bli skönt med helg, då ska jag vila upp mig.

I morgon har vi lektion mellan kl. 8-10, sen är vi lediga resten av dagen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Antingen åker jag hem till Jeppis (det lockar nog..) eller så åker jag till mamma. Pappa kommer till Jakobstad ikväll så ska se i morgon var han befinner sig så beslutar jag mig sen.

På fredag har jag en tent så skulle behöva börja läsa på det också. Nåjåå, men först ska jag åka in till stan på kaffe med en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0