I will give you...

... an update of my life.
Såg att jag inte har skrivit något sen i måndags, men har haft fullt upp så har inte hunnit tänka tanken att jag ska skriva något här.

I tisdags for jag till mamma efter att vi slutade skolan. Vi var upp till Närpes, hämtade brorsan från praktiken och tog det bara lugnt. På onsdan hade jag bara en oral exam i skolan på ca. 15 minuter, men åkte ändå till Vasa till kl. 9 och skrev på ett skolarbete. Hem och duschade och stack till Brändö och hälsade på I. Efter det var jag via GW-gallerian, hittade ett par skor som jag blev så himla kär i! Dock anser jag mig inte ha råd med dem just nu :( For till Malax sen med mamma och hennes sambo. Hjälpte till att städa lite i stugan som mammas sambo äger. Den är så himla liten och mysig!

Igår genomled jag en urtråkig skoldag och for sen hem till Jeppis. Idag har T och jag gått på stan och sökt en slalomdräkt åt honom. Han hittade nog, så nu är det bekymret ur världen. Vi var via Jysk och handlade varsin ny huvudkudde åt oss och sen till Prisma och handlade mat. Ajaj vad det blev dyrt idag :S Sved i min plånbok (eftersom det var jag som betalade).

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ödsla min tid på. Har ett skolarbete jag skulle behöva skriva något på, men inte på min lediga fredag! Kanske jag får lust att byta gardiner i köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0