Underbara sol

Jag är hemma i Jakobstad. Åkte hem igår efter skolan, kände mig totalt död så jag bestämde mig för att ta en sovmorgon idag. Sagt och gjort, steg upp halv 11 efter att ha legat i sängen och halvsovit i en timme.

Solen skiner och himlen är molnfri (så långt jag kan se iaf). Jag har ganska mycket att göra idag. Ska så småningom äta frukost och sen bege mig in till stan. Måste via löneräknaren med mitt skattekort (om jag inte för dit det så får ingen på mitt jobb sin lön på fredag :P) och sen ska jag till biblioteket och låna några böcker så jag får ett skolarbete färdigt skrivet. Sen så ska jag även ta mig tid till en promenad så jag får lite sol.

Have a nice day :)


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Skönt med sovmorgon, hade jag med velat ha :-)



Önskar Dig en underbar fortsättning på Tisdagen!



Kramis!

2009-02-10 @ 13:16:10
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Anonym

Fin blogg du har om du vill kan du kika in på min blogg den heter www.zabbelabbe.blogg.se

2009-02-20 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0