Sportlov, fullspäckad lördag, vintersemester...

SPORTLOV! :D


Igår efter att jag kom hem från Vasa så började jag på med att storstäda lägenheten och byta köksgardiner. Det tog i princip hela eftermiddagen så kvällen kom snabbt. Sen blev det att både T och jag somnade på soffan ganska tidigt, så jag vaknade pigg och utvilad klockan 8 i morse :O

Idag har vi ganska fullt på schemat. Bara jag orkar aktivera mig så ska jag städa köket som lämnade igår. Tänkte att det var lika så bra att få städa det idag, eftersom det är lika skitigt några timmar efter man har städat det (nästan). Sen blir det duschen och så på kalas till T:s syster!

Ikväll får vi främmande. J & M ska komma hit, vi ska äta fondue och dricka massvis med vin :D Sen blir det antagligen utgång. Ser så framemot kvällen, har inte varit ut sen julfesten i mitten av december :O

Annars då.. T har vintersemester denna vecka som kommer :) Dock så jobbar jag morgonskift på måndag för att sedan vaka två nätter i rad. Kommer av vakpassen torsdag morgon, så på fredag har vi menat hitta på något, antar att det blir Tuuri eller Simpsiö :)


Men nu ska jag börja aktivera mig så något blir gjort här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0