Har upplevt den värsta dagen...

... av mitt liv som skolelev!
Har hela dagen suttit i Academill på världens sämsta föreläsningar. Dit for snart sju värdefulla timmar av mitt, och mina klasskamraters, liv som vi bra skulle ha kunnat spendera på ett bättre sätt. Tror alla i klassen kan hålla med mig. Vi har lyssnat på två finska föreläsningar och en svensk om typ vårdforskning (eller har egentligen ingen aning, har inte lyssnat så mycket..).

Jag vill hem nu. Men tänker tvinga mig själv på föreläsning i morgon bitti fast den inte är obligatorisk. Jag lär ju mig inget hemma på soffan heller, så att..

Tack å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nope ha int vori å träna sen he gango ni va med...:( ha ty anmäla de?

2009-02-12 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0