En dag att spendera med shopping!

God morgon alla!

Har inte haft så stor lust att uppdatera här de senaste dagarna.. Men nu har jag lite dötid så skriver några rader ..

Väntar som bäst på att badrummet ska bli ledigt så jag får fixa till mig, sen blir det frukost. Efter det så ska vi börja bege oss mot Tuuri, ska bara och tanka samt hämta upp vårt resesällskap J & M. Vet inte vad jag vill ha köpt idag, men ett par skor skulle sitta finfint .. Sen hoppas jag att vi hittar en ny taklampa till "farstun", den vi har nu är jätteful och hyresvärdarnas ..

Här framför datorn blir inte mycket gjort, så nu ska jag fortsätta..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Malin! Jag hoppas du har det bra hemma. Skriv gärna ett mail ifall det är något jag kan hjälpa med. önskar jag kunde vara hemmma nu. Jag vill tacka för det fina kortet och den underbart goda pätkisen. Den förgyllde min vecka!!!!! :) KRAM

2009-02-27 @ 22:39:18
URL: http://miareser.blogspot.com
Postat av: Maja

vilken fin blogg! :)

2009-03-01 @ 11:00:03
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0