Besviken på L´oréals hårfärger

Jag hamnar antagligen att byta frissa, för märket L´oréal som hon (de) jag går vid använder så håller inte ett dugg i mitt hår. Den röda hårfärgen jag lade i förra veckan (!!) tvättades ur efter två duschar trots att jag har använt red color gloss schampo som ska "lättona" den röda färgen vid hårtvätt. Nu sitter jag här med en mer orangeliknande hårfärg istället för mörkröd.

Så, har ännu en gång konstaterat att denna färg är värdelös. Det är inte endast den här röda som snabbt har bleknat för mig, utan även de bruna nyanserna försvinner alldeles för fort. Man blir lite less då man ser hur färgen rinner ur håret vid varenda hårtvätt. Min förra frissa använde Schwarzkopf, det var grejer det minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0